dr Dominika Wiśniewska
Menedżerka ds. Partnerstw i Społeczności, Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju

Absolwentka politologii na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz filologii szwedzkiej na Wydziale Filologicznym SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Doktorka nauk społecznych z zakresu nauki o mediach, autorka publikacji książkowej oraz wielu artykułów naukowych na temat zagranicznych systemów medialnych. Wykładowczyni ‒ od ponad 6 lat prowadzi zajęcia w SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie.

Zawodowo od ponad piętnastu lat jest związana z obszarem komunikacji, media relations, public relations i nowymi technologiami. Doradzała firmom z obszaru FMCG, kultury czy motoryzacji w zakresie strategii marki oraz strategii komunikacji. Interesuje się wykorzystaniem technologii w zarządzaniu i marketingu internetowym oraz zastosowaniem big data w biznesie. Od ponad dwóch lat odpowiada za strategię komunikacji, media relations i public relations Centralnego Domu Technologii w Warszawie oraz Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju.